Äckelgubbe på stranden

Usch, fan va arg jag blir. Idag när jag låg på stranden var det ganska så mkt folk i stort sätt hela vägen och jag låg ca 7 meter från en barnfamilj och 10 meter från ett par på kanske 30 år så kände mig "säker" haha. Så efter att ha legat där i några timmar kommer de en gubbe/kille skitsamma, äcklig är han.

Han går fram till barnfamiljen och säger något och dom bara tittar på honom och han går vidare sakta förbi mig och tittar massa och sedan vidare till paret och säger något till dom också. Sen vänder han och går tillbaka och ställer sig nere vid havet med ryggen mot mig och så ligger jag lite snett så jag ser att han står och tittar och så hur länge som helst så efter ett tag får jag nog, pallar inte att de ska va som förra gången (tror de va samma äckel denna gång). Klär på mig mina kläder och går sakta längst stranden för när jag väl börjat klä på mig så började han gå snabbare längst med havet.

Efter kanske 100 meter så ser jag honom igen på stranden då står han nedanför en annan tjej som ligger och solar där hur skönt som helst och hon ser honom också men försöker som mig ignorera det och då ser jag att efter ett tag går han mot henne och ställer sig precis bakom henne så hon vänder sig om klär på sig och börjar gå och då går han snabbare vidare. Antagligen till nästa och så håller han på säkert en dag eller något.

Fan va irriterad jag blir alltså. Kan man inte bara få ligga där! Måste man ha med sig någon hela tiden alltså. Fan så störigt. De jobbigaste är ju om han kommer någon gång när man precis har lagt sig där, kul att behöva gå då liksom. Jag va ändå nästan på väg hemåt men ändå. Störigt värre! 

Matina bara nästa gång får vi fan polisanmäla honom alltså! Du har blivit utsatt två ggr nu och hur många ggr har du vart på stranden liksom. Max 5 ggr sen jag kom hit typ! Helt sjukt! Han går säkert där varje dag och håller på. Skulle inte förvåna mig.

Ville bara säga det! Nu ska jag nog ta mig något att äta. Hoppade över lunchen idag för jag va inte alls hungrig efter att ha legat på stranden i värmen. 

Ny vecka imorn! Hasta mañana! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0