Afrika

Jag gick och hämtade I i skolan idag och vi gick hem åt glass ute på terrassen, hon satt i mitt knä och mös och de slutade såklart med att jag hade glass på hela mig men vad gör väl det? No pasa nada! Efter det kände vi hela kvällen kvar, vi går till stranden så jag slängde ihop lite saker vi behövde och 10 min senare va vi på stranden, jag, I och A! Två barn en i barnvagn och så I på 4 år. Herregud, de va kul :)

I och jag va i vattnet nästan hela tiden för de va inte alls kallt idag. Helt underbart var det. Vi va i ca 30 min innan hon frös hur mkt som helst då gick vi upp värmde oss, byggde sandslott, lekte med A och sedan i igen innan vi packade ihop och gick en två timmar senare. Lite bilder!

:


:)

När jag var i vattnet och lekte med I som inte alls är rädd och tråkig när de kommer till det tänkte jag! Herregud, vi tre på stranden, så kommer i stort sätt varje dag se ut i sommar när hon har sommarlov. Så himla härligt och mysigt :) Då blir de lunch och allt på stranden! UNDERBART! Ville bara säga att det är mitt jobb också haha ;) Vissa har de bra!

Det har vart extremt varmt de senaste dagar och jag fick höra idag att det var pga att det var någon värmebölja som kommit från Afrika eller någe, skulle bli lite svalare imorn men de blir nog lagom då! Har bestämt träff med en annan mamma på I:s skola imorn så vi ska till stranden med ungarna ;)

Nu är vi tre nyduschade och jag ska snart inta fåtöljen för tvhäng resten av kvällen och middag såklart! 


Kommentarer
Postat av: tessan

Mysiga bilder ;)

hihi okej :D

2011-05-25 @ 21:31:04
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: mysan

Hej kolla gärna in mina köp från idag! :D

kram

2011-05-25 @ 22:43:31
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0