Ännu en dag inomhus

Sitter inne en dag till och ser hur solen skiner och vet att pappa och Helene ligger på stranden och har de bra! Sitter och kollar på Fem myror är fler än fyra elefanter just nu. Tvättat och städat lite i morse också och nu ska jag snart bädda min säng och sen ska jag sätta igång med maten. Idag blir det Fajitas :) MUMS! Något bra iaf :)

Slutar förhoppningsvis jobba lite innan halv sju då hoppas jag på att få komma iväg en sväng, då blir de mat och drinkar och sånt ikväll med. Sista kvällen. Träning blir de inte då jag har grymt ont i halsen.

Slänger in några bilder när jag ändå håller på och inte har alltför mkt att göra. Sen ska jag fixa lite till. Hoppas ni har de bra i snön. För jag höde att de hade snöat några dagar hemma i Sverige. Herregud! 









Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]

sv; jaså, tufft! :D

ja det är väldrigt skönt och chill :)

2011-05-05 @ 19:50:32
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0