Dags att slå en pling till polisen

Idag har jag legat på stranden i några timmar med de andra va på golf och genrep för teatern och det va hur varmt och skönt som helst :) MEN, den där jobbiga gubben va där idag med såklart och stannade bredvid mej där de också låg en tjej och så så vi satte oss upp båda två och sedan efter ett tag gick han vidare till en annan som låg lite längre bort och det slutar såklart med att hon får klä på sig och gå hem. Fan va tråkigt alltså! Han förstör verkligen. 

Sa detta till M när jag kom hem så R ringde till polisen så nästa gång jag är på stranden och ser honom ska jag ringa till polisen och berätta så ska de komma och se vem det är och så. 

Nyduschad och mätt. Ätit kyckling, sallad och potiatis och till efterrädd åt vi körsbär (cerezas). Fan va gott! Slutade med att vi alla tre satt och sköt kärnor på olika saker och försökte pricka papperskorgen och sånt haha. 

Nu siesta en stund innan det är dags att fixa sig lite och dra på teater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0