Drinkar hela dagarna

Nu har jag besök därför är jag inte så aktiv då min dator bor på hotell nu! Men vi har iaf legat vid poolen och vart ute och ätit och igår var vi ute och åt tapas och efter det blev det stopp på två barer och lite klättring i träd och grejer! Skoj vare! Bilder kommer någon dag! Gjorde lite drinkar och så här hemma innan också!!

Imorn ska jag också äta hotellfrukost faktiskt! De ska bli sååå gott! Har även shopping inplanerat någon gång i veckan och badning är ett måste har jag sagt till dom! 

Nej, nu ska jag va social igen! Dags för ännu en kväll! 




Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, härligt :) Här har det kommit någon enstaka nattskur, annars har det varit fint väder. Men nu börjar det bli molnigt. Hade du en bra valborg? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-05-02 @ 12:17:36
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0