..............................

Nu har jag även fått I att somna så nu sitter jag själv i soffan sedan en halvtimme tillbaka och njuter, äter popcorn och ska stänga på en film nu! Slänger in några bilder också. 


Ibland lyckas hon leka för mkt och somnar. Sååå söt!


Älskar jeansshorts, bruna ben och fötter. Nu ska jag bara bli mer brun. Älskar när man blir vit mellan tårna för då ser man att man har fått färg på fötterna och jag älskar bruna fötter. OCH nej jag älskar inte fötter, jag HATAR fötter! Men de blir så mkt fräschare när de är bruna! 



Kommentarer
Postat av: tessan

hdhe okej :)

hade ni det kul?

vart har du dem då?

kolla på rubriken som står mina tatueringar så kan du se :)

skuldebladet, svanken och nere vid vaden :P



vad ska du hitta på idag när solen skiner?

2011-05-22 @ 08:16:06
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0