Ett dopp i de blå

Yes, jag har badat idag :) Och nej de va inte första gången men tänkte bara säga de haha. Det var grymt skönt! Men dock va A grymt jobbig eller hon har vart det hela dagen rättare sagt. Gråtit massa och så. Hon somnade inte på morgonen innan vi gick så försökte få henne att sova på stranden men de va svårt. Till slut hade hon bajsat massa så de blev blöjbyte på stranden och efter de somnade hon ett tag max 30 min och de va underbart.

Hem och då började hon gråta igen och sov ett tag igen och sedan vägrade hon äta mat så de fick bli välling och nu börjar hon väl snart klaga igen, skulle inte förvåna mej men men så äre ibland. Hon kanske har ont någonstans eller så. Det är lite jobbigt när man inte vet varför hon gråter, då önskar jag att hon kunde prata så man får reda på något. 

Idag till mat blev de en röra av de vi hade, lite ris, kyckling, paprika och sånt smått och gott! Nu har jag inte tid att sitta här med ser jag. I slutar skolan om 25 min så dags att packa ner grejer och byta blöja och styra. 

Ikväll äre fotbollsträning :)) Dock kommer de koka som fan där inne men så äre också haha.


Kommentarer
Postat av: tessan

hehe okej :)

jaa man blir ju van med solen där när man har bott i spanien ett tag =P

men vad bra :)

då vet du vad falun ligger. det är ca 1 timme och 10 min därifårn :P



nyss vaknat.

sovit gott inatt?

2011-05-25 @ 07:34:40
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: tessan

hehe okej :)

japp nu är det sol :)

16 grader här hemma :D

men du har säkert mytcket varmare :P

du får gärna sola lite åt mig också, så jag kan bli brun. haha..



hoppas att du får en underbar dag idag. hur varmt har ni i havet?

2011-05-25 @ 10:48:53
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0