Eurovision song contest

Tro det eller ej men jag hatar det och nu sitter jag framför tv:n. Men har inget bättre för mig så varför inte liksom. Har ju fortfarande inte hört Sveriges låt heller så de kan ju va dags nu kanske?? Erik Saade eller något hette han sa Malin. Ingen aning om vem det är. Ligger jag efter då eller?? Jag kan ju iaf till skillnad från många av er andra rösta på Sverige om jag skulle vilja de men de tror jag nog inte att jag kommer göra haha. 

Teatern var hur kul som helst iaf. Gud va söta dom var. Har ett kort på I fast då har hon inte på sig sina glasögon och de men ni ska få se iaf! Fröken hade sminkat dom allihopa också haha.





Kommentarer
Postat av: ida

gud vilken gullig tjej!

är inte heller något fan av programmet heller, vem tror du tar hem segern?

2011-05-14 @ 22:02:05
URL: http://tuttis.webblogg.se/
Postat av: miriam

haha så söt! Intresserad av bloglovinbyte?

2011-05-15 @ 09:19:28
URL: http://mirimirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0