Foppatofflor

Jag har aldrig tkt dom är sköna att gå i och så därför aldrig ägt ett par och gör fortfarande inte. Men nu när jag gått hemma några dagar har jag strosat omkring i M:s och det är ju fan skönt att bara ha när man går omkring lite så ute och inne. Visst att fötterna blir grymt varma men när man sätter sig ner kan bara ta av dom. 

Så just nu har jag ett par lila i typ 3 storlekar för små men de gör inget. haha.



Nu ska jag ta hand om en sjukling som ligger i soffan och kokar. Herregud, hur kan man ha feber en vecka? Dags att kyla ner stackarn som ser allmänt förstörd ut idag. 


Kommentarer
Postat av: mysan

Hej sötnos! :)

tänkte bara kika in och önska dej en fin helg! :)

kram

2011-05-06 @ 17:03:54
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0