Fredag. Viernes. Friday. Freitag.

Började morgonen med en promenad med A för att hon skulle somna men de gick inte så bra, övertrött = gråt gråt gråt och absolut inte sova! Men efter ett tag hemma igen somnade hon och nu har hon vaknat men ligger fortfarande i sängen och leker, har smygkollat på henne!! Ingen idé att ta upp henne förrän hon börjar klaga där inne. Hinner ju fortfarande få lite småsaker gjorda då! 

Sen är de dags för mat för henne och efter de för mig. Ikväll är de dags för simträning igen, får se om jag följer med till simhallen eller inte! Märks! Regnar de så ger jag mig nog ut och springer ist men får se. 

Till frukost idag blev det ananas då jag blev grymt sugen på det, färsk ananas kan va de bästa! Blir att köpa och ta med på stranden framöver i sommar! Saftigt och gott! 

Som jag har fattat det så är det öltält hemma idag och imorn. Jag har missat de två år i rad nu! Herregud, men ändå känns de inte som de va länge sedan jag va där nere! Men det verkar ju iaf som att hela Vimmerby ska dit så får jag väl ha mitt egna öltält här! Och jag kommer ha de mkt bättre för jag ska ha mitt på stranden har jag tänkt. Hojta till om ni vill komma hahha ;)

Ne, nu ska jag röra på fläsket! Ha en bra fredag allihopa! 


Kommentarer
Postat av: miriam

ha det gött du med! :)

2011-05-27 @ 19:31:41
URL: http://mirimirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0