Freeeedag!

Idag är det fredag igen och för en vecka sedan lämnade pappa och Helene mig. Det är fredag idag, visst men kan ju inte säga att det känns som helg riktigt för det för nästan alla mina dagar känns som helg då jag kan göra i stort sätt vad jag vill hela tiden! Men visst är det skönt ändå!

Idag då, vet jag inte vad som händer, känner att jag vill göra något men nu ligger A och sover så när hon vaknar om några timmar kanske jag packa ner lite saker och går till någon park, stranden eller någonstans för en liten picknick och sedan hämtar jag I på vägen hem. Blir ingen lekpark idag för ikväll är det dags för ännu ett besök i simhallen! 

Har suttit och kollat igenom bilder från Magaluf också, fan va kul vi hade! Hoppas verkligen jag kan ta och åka dit en helg eller något i sommar, men de ska jag nog kunna få till hoppas jag. 

Har även hört lite att familjen kollar på resor till Sverige i sommar, typ i jui men det är ju så dyrt då eftersom att alla har semester och så men de gör de iaf. Men vet inte vad det betyder. De återstår att se! 

















Kommentarer
Postat av: emma

ååh magaluf , minnen det !

2011-05-13 @ 13:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0