Härlig söndagsmorgon

Sovit så himla skönt inatt. Inte vaknat en enda gång, underbart! För när jag väl vaknade kunde jag ju inte somna om pga hostan. Gick upp drack ett glas mjölk sedan satte vi oss alla i soffan och lyssnade på när R spelade piano för oss. Duktig är han! Rakat A:s hår nu med så nu ser hon ut som en kille haha. Men nu kommer de växa ut jämt iaf! 

Nu ligger jag och kollar fler bilder från balen. Får se va som händer idag. Men blir nog en sväng till lekparken eller stranden skulle jag tro.  


Kommentarer
Postat av: tessan

okej :)

nu ska jag grilla fläskfilé :)

sedan ska jag bara ta det lugnt :)

2011-05-22 @ 14:10:02
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0