Hejdå Spanien, Hej Sverige!

Igår kväll satt vi och åt lite sallad och efterrätt och sen drack lite vin och sånt. Hemma runt ett och imorse ställde jag alarmet på 08.10 då gick jag upp och det va bara M som var uppe så då fick jag reda på att ja, de blir ytterligare en dag inomhus framför massa barnfilmer och allt. Börjar bli uttråkad nu eftersom att jag inte vet vad jag ska göra. Kan ju inte städa och tvätta och de varje dag heller. Men så äre! 

Iaf 08.20 hoppade jag på cykeln och åkte till hotellet för att hämta lite saker och säga hejdå till pappa och Helene som lämnar Spanien och åker hem till Sverige för denna gång. Vart skitkul att haft dom på besök, nu vet jag inte när vi ses nästa gång, antagligen någon gång i höst/vinter! Men de återstår att se. 

Nu är jag ensam igen alltså! haha. Nej då, nu går jag tillbaka till min vanliga vardag igen med A. I har väl snart sommarlov antar jag då blir de två barn hela dagarna hela sommaren.

Nu vaknar den lilla, dags att hämta henne. Ha de bra för de ska jag!!


Kommentarer
Postat av: Kine

Hei! ha en strålende dag :D

2011-05-06 @ 12:30:13
URL: http://kinepusen.blogg.no
Postat av: Frida

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-05-07 @ 19:17:32
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Pia Ahlsten

Hej! vad rolig din blogg är. lär definitivt läsa dina inlägg igen! =) Ha en trevlig helg :p

2011-06-30 @ 16:42:32
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0