Intervju

I morse ringde en trevlig tjej från en tidning för att intervjua mig och varför jag flyttade till Spanien, skillnader mellan Sverige och Spanien, vad jag har fått ändra på och lite sånt. Hoppas det blir bra haha. Mer idag A sov så jag passsade på att vika tvätt och greja. 

Det har vart lite mulet och några droppar reg idag men fortfarande jättevarmt. Blev sugen på raggmunk med så gick en promenad till Mercadona och handlade sylt. Skulle haft lingon men det fanns tydligen inte så det blev hallonsylt. Men det blev gott. R tkt jättemkt om det och ville att jag skulle göra det fler ggr. Tur det! 

Sedan har jag vart och hämtat I och nu sitter jag med en gosig nyvaken bebis i knät framför tv:n och I ligger i soffan. Slapp någonb timme nu innan det e dags att göra lite frukt till A och fixa inför deras golfträning medan jag ska på fotbollsträning. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0