Jag har ätit fisk!!

Shit, de va länge sedan. Visst jag har smakat lite så men då max en halv sked nu åt jag upp en hel som M hade gjort till mig. Hon kom in och sa att de skulle äta fisk och undrade om jag kunde tänka mig att smaka eller om hon skulle göra kött men jag sa nej jag kan smaka så jag har ätit fisk. Åt upp allt också, blandade varje tugga med potatisen och sockerärtorna eller vad de heter då smakade de inte så mkt. Tur de! De gick ner iaf! Detta måste ju nästan betyda att jag inte behöver äta fisk mer på säkert 10 år haha. 

Nu har jag börjat jobba för dagen iaf! Men blir inte så mkt jobb idag inte eftersom att jag åker på match om 30 min typ. Hoppas på vinst idag då bara! Vore kul att få göra ett mål typ. Borde inte spela då min hals tar död på mig men va fan! Har vilat i en vecka, inte tränat och druckit en himla massa alkohol så jag är väl redo för match?? haha

Nu ska jag byta om och sätta upp håret och greja lite innan Raquel kommer och hämtar mig! 


Kommentarer
Postat av: :o

Hej !

Jag har precis fixat en videoinlägg I min blogg , skulle vara grymt om du kunde tänka dig kolla den och säga vad du tycker om den !

Kram

2011-05-07 @ 17:33:52
URL: http://hannamalqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0