... jobbigt!

Vaknade av att jag hostade och nös i morse och höll på hur länge som helst, skapligt jobbigt. Snoret bara rinner och rinner även att jag fräser och fräser! Borde va allergin som spökar tror jag så nu har jag börjat knappra tabletter, använda nässpray och allt va allergin innebär. Men på ett sätt känns de konstigt. Jag är allergisk mot pollen, högt gräs och sånt som brukar komma i maj/juni i början av sommaren och sedan går de över för de mesta! Men här finns de inte björkar och högt gräs, här är de palmer och asfalt. Så vad är problemet?? Kan de va så??

Aja, så är läget iaf! Men någon match för mig blir de som sagt inte idag men funderar på att gå upp och kolla. Får se om jag får med mig någon. 

Har inte vart ute något alls typ sen i söndags, bara hämtat I i skolan några dagar så jag har känt mig väldigt instängd och trött på att titta på tv och sånt. Idag skiner solen så jag bestämde mig för att gå ut på en kort runda bara för att få lite luft. När jag kommer ut blir jag typ bländad av solen, jäklar känner att jag inte var van vid ljus typ och varmt som fan var det när jag kom ner till stranden. Massa folk som låg och solade och hade de bra. Jag gick 20 min och jäklar va trött jag va eller. Herregud va jobbigt de va. Någon som måste börja röra på sig lite lätt här igen efter att inte har tränat på säkert 3 veckor ordentligt pga. olika saker.

Nu ska jag sätta mig ute och läsa ut min bok så jag kan börja på trean! 


Kommentarer
Postat av: tessan

allt bra idag?

2011-05-21 @ 16:34:44
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Stina Petersson c:

Hej.

Ville bara säga att på bilden uppe på din header liknar du lite Maria Montazami, hoppas du inte tar illa upp (:

Ha de bra, Stina.

2011-05-21 @ 19:05:08
URL: http://sstinapetersson.blogg.se/
Postat av: tessan

Tack tack :)

nu är det bra ;) nu har jag på alla ställen som jag vill ha det ;)



du får krya på dig, det är bara bra med mig.

vad gör du?

2011-05-21 @ 21:28:14
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0