Jordbävning eller vad??

Låg i min säng och läste en bok och helt plötsligt känner jag att det börjar skaka. Min första tanke va fan va yr jag blev så jag satte mig upp men det fortsatte och då hörde jag och kände hur hela huset rörde sig och det lät i dörrarna och allt. Trodde fan de skulle rasa eller något. Sen slutade det så jag frågade om M och de också hade känt det men hon sa att de inte hade det. Säkert en liten jordbävning då, hade vart det här en annan gång när hon bodde i Lorca tydligen. Läskigt vare! 

Nu ringde R från Lorca från jobbet också och frågade om jag hade känt att det skakade. Så nu vet jag att de inte bara var jag iaf! Skönt det!

Nu ska jag ge mig ut på en promenad eller gå till de andra i lekparken, får se va de blir! Har så mkt träningsvärk i låren sen igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0