Knäckebröd

Fick för någon vecka sedan receptet på hemmagjorda knäckebröd som ska va så goda säger alla och då har jag ju såklart blivit så himla sugen på att pröva de. Så idag fick jag ett ryck och sökte på alla olika frön och grejer som de ska va i vad det heter på spanska och gick till Mercadona för att se om jag kunde hitta något av det. Reaultatet blev NEJ. Hittade inte något av det! Herregud, borde väl finnas tkr man väl men jag kunde inte hitta något iaf. Får leta fler ggr och lite olika små konstiga butiker så ska jag nog lyckas någon gång. Om inte får väl ni hemma skicka ner lite saker haha ;)

Köpte på mig lite andra saker ist som vi behövde, välling, köttfärs och lite sånt. Ska nämligen göra tacopaj idag till R och mig tänkte jag. Får se hur de blir, har inte gjort den förr men de ska nog funka. 

Nu ska jag först mata en bebis som skriker efter mat och sen är det bara att dra på musiken på hög volym och dansa loss i köket med redskap och grejer för här ska de lagas mat! haha

Btw. Så har jag ont i halsen, IGEN!!! Fan va surt! Som de känns nu blir de ingen träning för mig ikväll, isf så får de bli en sväng till skolan ist! Måste ju göra något. 

Uppdatering om hur pajen blev kommer om några timmar!

Kommentarer
Postat av: miriam

krya på dig med halsen ;)

Hur är det i spanien nu? :D

2011-05-17 @ 15:19:27
URL: http://mirimirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0