Live from Spain!

Inte vart aktiv de senaste dagarna men nu sitter vi iaf som alla andra kvällar och dricker drinkar och lyssnar på musik. Denna kvällen är de gamla godingar! Men de funkar mkt bra :) Pappa och Helene träffade Martina och de idag och de va kul, tog en öl på stranden och snackade loss. Sedan lite mat och chill för oss.

En dag kvar i solen bara för dom och jag har haft sådan otur så när jag jobbade var I sjuk så jag kunde inte lämna huset och nu är de dags för jobb imorn. Får se om hon är frisk, är hon de och går i skolan ska Astrid och jag till stranden och sola och bada och ha dt bra. Om inte så får jag väl sitta in en dag till och kolla på solen som skiner. Suger men så äre haha. Kommer ju få sol så de räcker i sommar antar jag ;)

Nu ska jag blanda och va lite social igen! Ha de bra! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0