Lördag

Gårdagen slutade med vinpimplande och att alla tre låg och sov i soffan framför filmen Tron (som jag redan sett) Fan va trötta vi va, till slut lite efter halv ett gav jag upp då var det bara R som satt kvar och sov! Vaknade i morse lite efter nio av att någon kröp ner i min säng och vem var de då om inte lilla Ines! Hon låg där ett tag sedan gick hon ut och lämnade dörren öppen och allt men till slut kom M och stängde den så jag sov någon timme till! Mys!

Har käkat lite frukost nu, ett knäckebröd och ett glas mjölk, A ligger och sover och de andra är på golf. Jag laddar match som är kl fem idag! Hoppas man kan vinna en match kanske. Aja, annars ikväll blir de lugnt, jobbar ju egentligen lite idag med eftersom att M jobbar 16-22. 

Btw. så måste jag klippa mig! Mitt hår är slitet och äckligt igen! Orkar inte! Vill inte att de ska bli så kort som förra gången ju haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0