Lördag

De va skapligt varmt att gå upp till idrottshallen idag kan jag lova er men de gick. Dock gick inte matchen någe bra. Ingen vinst på länge nu. Men så äre! Mig spelar de ingen roll. Har läst ut Flickan som lekte med elden nu iaf och börjat på Luftslottet som sprängdes. Den filmen kommer jag inte ihåg mkt av just nu. Kommer ihåg att jag såg den uppe i Enköping med Ida och Dessa iaf. 

Ikväll ska jag va barnvakt för päronen ska på bio nu vid tio. Så de blir film och popcorn för min del. Vore underbart om barnen kunde somna också haha. 

Har även sett lite bilder på folket hemma i Vimmerby som har gått balen idag och antagligen har de trevligt på stat nu. Fina alla är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0