Måndag

Lyckades somna en timme på siestan förut, snacka om att jag var trött då? För somna under dagen är inget jag är bra på att göra. Skönt var det iaf! Då gick vi till lekparken några timmar och sedan hoppade I och jag i badkaret och lekte och badade och A tittade på och sedan åt vi pizza och nu sitter jag i soffan och ler framför Sex and the city och pratar med Ida :) Som jag saknar henne!! Men nu hoppas jag vi ses i sommar iaf! Behöver verkligen det! :) Mkt att prata om kan jag lova!


Så här glad är jag nu :)

Annars är de lugnt, kommer somna tidigt idag känner jag! Trött som fasen. Imorn äre kort jobb dag till fyra bara. Hoppas på fint väder så blir de stranden :)

Godnatt Sverige!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0