Måndagmorgon

Solen skiner och allt är toppen! Har inte hostat så mkt nu på morgonen heller. Skönt. Men igår när jag skulle somna var de inte lika kul, låg och hostade och hostade och hostade och kunde verkligen inte somna så jag blev så jäkla arg. Men de funkade till slut! 

Nu ska jag käka frukost sedan ska jag börja packa och fixa för dagen. Tänkte ta med mej A till stranden på förmiddagen innan lunchen och så på eftermiddagen efter jag hämtat I tar jag med dom båda två så de blir en dag på stranden och det är inte bara att gå om ni tror det. De kommer ta uppåt en timme att få med allt som man ska tänka på. Nu ska A ha varm mat så blir att värma i termos och grejer och ta med och jag behöver också någe att äta och sedan solkräm och parasol och vagnen och allt som ska med. 

Senare när andra tjejen också ska med blir det leksaker också och mat till de båda två. Herregud va mkt man ska tänka på men så äre. Antar att jag lär lära mig och komma in i det under sommaren då jag antar att nästan alla dagar kommer bli på stranden! 

Nu har jag alltså inte tid att sitta här med! Dags att börja packa och styra så jag hinner iväg till iaf 12. 



Kommentarer
Postat av: tessan

okej :)

åh spanien :)

dalarna ligger avesta.

ca 30 min från sala :P

2011-05-23 @ 18:24:13
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: tessan

okej :)

åh spanien :)

dalarna ligger avesta.

ca 30 min från sala :P



bara bra :P

haft en bra dag idag?

2011-05-23 @ 18:24:22
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0