Min lediga dag

Onsdag och jag är ledig idag! Sov till tio typ och nu har jag lastat in maten och allt i kylen, M tog med sig A för att väga och mäta och greja. Jag ska ta med mig boken och sätta mig ute tror jag om jag inte går ner till stranden ett tag idag med kanske. Det är ju skönt ute idag me :)

Annars vet jag inte, ska nog ta mej ut på en löprunda ikväll också tror jag. Sprang en sväng igår och de va inte kallt ska jag säga er, herregud de bara rann om mej när jag kom hem. Men de va skönt efteråt iaf!

Min dator fick värsting rycket igår eftermiddag/kväll och ville inte hoppa igång och imorse funkade de inte heller så stängde jag av och på en gång till då funkade den som vanligt helt plötsligt! Konstigt tkr jag allt! 


Strandhänget från igår!


Ser ut som jag har världens fetaste arm men men haha ;) Ni vill se bilder och nu får ni det! Detta är alltså en vanlig dag här i Spanien :)



Kommentarer
Postat av: tessan

åh :)

vad fina bilder :)

vad gör du nu då?

pluggar du när du har flyttat till spanien eller ville du bara bo där? :)

2011-05-25 @ 12:22:14
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: tessan

hehe okej :)

men vad bra att du trivs :)

jag får lov att säga lycka till på din framtid :)

2011-05-25 @ 14:29:08
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0