Mysdag med söt bebis!

Det kan man säga att jag har haft idag. Mulet när jag vaknade men de sprack upp när jag hade gett mig ut och bara för de tagit på mig fel kläder men så äre. Skönt var de iaf! Gick och satte oss på en gräsplätt i någon park och satt där i några timmar, lekte, läste och mös! Sedan gick vi förbi I:s skola och hämtade hem henne, nu sitter vi här hemma och snart kommer M då blir de slapp sen simhallen. 

Nu kommer bilder från vad vi har hållt på med denna dag.


Att göra tortilla. Skala och hacka lök och potatis och stek sedan de på medelvärme så potatisen blir mjuk


Vispa några ägg och blanda i potatisen, löken och lite salt


Stek en gång på varje sida och vänd med hjälp av en tallrik! Servera med lite sallad!


Jag har badat bebisen och hon blir så söt efter det när man vrider in henne i en gosig handduk.


Lekt i solen


:) Där satt hon skönt!


Parken jag var i! 

Det var min dag i bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0