Rumpnissarna

Jag är inget fan av barnfilm och Astrid Lindgrens sagor och allt som många andra tkr väldigt mkt om. Sen en morgon när jag vaknade gick de en skiva med olika små smuttar av några filmer: Pippi, Emil, Lotta, Madicken, Ronja m.m. Lotta på julafton va ganska så mkt också, hade helt glömt bort att det ens fanns. Jag kan så mkt, jag kan nästan allt när jag tänker efter! Ronja började iaf precis när jag satte mig och det tkr jag verkligen inte om men jag kollade bara på de och de va när hon fastnar i taket hos rumpnissarna och jag höll på att skratta ihjäl mig nästan haha. Va kul!

Vissa komentarer var ju bara så klockrena! Och så deras röster också, nu blev de kväller också, voffor då, då? här kommer hon med huvudet också. Aa, de va kul iaf så här kommer klippet som gjorde min morgon! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0