Smulpaj och sommarvärme

Igår gjorde jag som sagt smulpaj och när M kom hem från jobbet runt 22.45 satte vi på ugnen och började käka lite sallad som middag och till efterrätt blev det paj. Hur god var den inte då?? R & M blev helt till sig, måste vi göra fler gånger och allt så den var god! Toppen, de blev lite kvar tills idag med, mums! De blev en väldigt sen middag igår 23-23.30 och massa socker så vi va på G efter det. Kollade typ på Robinsson fast på spanska i någon timme innan jag gick och la mig. 

När jag vaknade i morse hade familjen tydligen försovit sig, det händer haha. Men de hann iaf och M tog sin nya cykel till jobbet. :) Hoppas hon kom fram utan att ramla ;)

Idag, har jag vart ute på en morgonpromand med A men de blev bara 40 min idag då det var så himla varmt, måste börja gå ut tidigare innan frukost om jag ska orka det länge till för nu är det stekhett redan vid nio typ. Nu sover hon och jag sitter här och tar de lugnt. Ska packa ner grejer för stranden om A vaknar snart om inte så lägger jag mig ute på terrassen tror jag! Ska skära upp lite mango och ta med ut! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0