Soffan min bästa vän

Idag efter frukosten la jag och A oss i soffan och mös framför tv:n. Har även legat och läst lite i boken och nu har de helt plötsligt gått tre timmar. Herregud, snart är de dags för lunch och vet inte vad jag ska göra. Orkar inte göra något så får se hur de blir med den saken idag. Kommer ligga ett tag till i soffan innan A vaknar och ska ha mat iaf.

Går snart in på min tredje kopp te för denn dagen och fler kommer de bli, vill bli frisk nu! Har knappt lämnat huset sen i söndags och de tbörjar bli tråkigt nu! Tur att det inte har vart så kalasbra väder då iaf. Om det fortfarande inte är bra på lördag så funderar vi lite på att åka till ikea en sväng och kolla för att ha något att göra. 

Nu återgår jag till boken. 


Kommentarer
Postat av: miriam

japp spanska for the win! :)



vad jobbar du med i spanien? :)

2011-05-19 @ 16:59:08
URL: http://mirimirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0