Soffhäng

Ja, som sagt så har även denna dag spenderats i soffan med bok, tv och mys med A! Börjar bli trött på det här nu. Har knappt vart utanför huset sen i söndags och inte träffat någe folk alls. Det enda som har vart bra är väl att vädret inte har vart det bästa. Regnat lite i stort sätt varje dag! Konstigt eftersom att de aldrig regnar här. 

Hoppas jag är bättre imorn och att vi kanske åker till Ikea. Ska nog kolla på matchen imorn med tror jag, spela ska jag inte, de orkar jag inte. Har inte tränat ordentligt på flera veckor nu. De suger men så äre! Har fått irriterande hosta nu med och förkyldningen är inte bättre. Kanske ska ta ett blått piller och se om det verkligen funkar mot allt hahha ;)

Nu är de andra i bassängen så jag ska passa på att titta på tv innan de kommer hem för då blir de tecknat igen i några timmar haha ;)

Och alla ni som går balen hemma imorn. Se till att ta massa bilder och lägg ut de sedan så jag får se dom! Detta vill jag ju inte missa egentligen!


Kommentarer
Postat av: mysan

hej tänkte kika in och önska dej en fin helg! :)

kram

2011-05-20 @ 20:03:11
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: maria

Hejhej!

Vilken fin blogg du har! Gillar din stil :)

Kolla gärna in min bloppis där jag säljer godbitar ur garderoben! Allt ifrån skor och väskor till jeans och koftor till en billig peng! (jeans från 30 kr!)

http://www.mariawallinsbloppis.wordpress.com

Ha det bra!

Kram, Maria

2011-05-20 @ 22:08:02
URL: http://mariawallinsbloppis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0