Soligt och skönt

Ännu en underbart bra dag i solen! Hämtade Ines och hennes kompis Lluna på skolan och gick hem med dom hit, de ville inte till lekparken eller något så de va bara till att gå hem igen. De lekte här och A sov så jag hade tid för mig själv och då blev de faktiskt lite plugg. De va nämligen ett tag sedan.

Efter det duschade jag av I lite snabbt, hon ville inte blöta håret så de fick va för idag och efter de gav jag lite mat till henne och sedan satte hon sig i soffan och kollade tecknat, vad annars! Och då passade jag på att duscha av mig lite snabbt och sedan vaknade A då badade jag henne också så nu är vi fräscha här hemma. Lagom när jag va klar med de kom R hem från jobbet så nu sitter vi snart framför tv:n allesammans utom M som jobbar länge idag. Alltså till 22 inte hemma före 22.30.

Imorn måste de tvättas lite här hemma då typ ingen av oss har kläder känns de som haha. Men de gör jag snabbt på morgonen innan jag drar till stranden eller något. På kvällen är de äntligen fotbollsträning igen! De va länge sedan så de ska bli kul! Ändå att jag får lite panik på vissa tjejer i laget men va gör väl de? 

Nu slänger jag in några bilder från dagen också. Tycker jag börjar bli ganska bra på det här med bilder va? Jag har så många roliga filmklipp också, herregud va jag skrattar när jag kollar på dom. 


A på stranden! :)


Alltid sminkade när de kommer hem från teatern! 


Min söta lilla "extrasyster" :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0