Solklart!

Jag älskar vädret idag verkligen! Har legat på stranden i några timmar och nu har jag precis duschat och sitter och slappar. Familjen kommer väl hem snart någon gång antar jag. De tog sitt pick och pack och drog till Vera för häng vi en pool och restaurang som tydligen finns där eftersom att inte R tkr om att ligga på stranden haha. Hade vart kul att följa med idag men fick annat erbjudande men antar att de blir fler trippar dit! 

Mer idag blir det lugnt, tv, mat och sånt! Ska få mina naglar målade också nu tänkte jag om jag orkar. Imorn har jag mkt att styra med. Städning är nästan ett måste, matlagning, bakning och lite sånt! Men ska nog hinna med solen en stund också om det är någon tror jag. 

Ska berätta om en äcklig grej som hände på stranden sen också! Blir så irriterad, kan man inte bara få ligga där och slappna av utan att hela tiden ha ögonen öppna eller???? Men de orkar jag inte nu, tar de senare ikväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0