Solkräm

Det blev stranden ett tag idag också! Hur skönt är de inte liksom?? Men varmt var det! När jag låg där och läste, lyssnade på musik och bara slappnade av tänkte jag på en grej. Jag älskar lukten av solkräm! Hur gott luktar de inte! Vissa iaf. När man tar fram solkrämen vet man att det är sommar (om man inte är på semester vill säga). Jag älskert iaf!!

När jag kom hem från stranden möttes jag av M som säger att de blir fisk till lunch idag och ler ett stort leende och tittar på min reaktion. Jag sa: Jo, tack jag känner de på den äckliga lukten! Hon bara skrattar! Får se om dagens fisk går ner.

Mer idag! Vet inte får se va som händer, kanske blir en sväng till stranden senare också, får se va de andra ska göra efter att ha hämtat I i skolan. Kan bli lite bad och så! 


Kommentarer
Postat av: tessan

jasså jasså ;)

då har du rest jorden runt snart :P haha

2011-05-25 @ 15:12:57
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0