Städning, tvättning, bakning och solning

Blev väckt lite innan nio då gav jag välling till A sedan gick jag med I till skolan och sedan åt jag frukost. A somnade direkt när jag la henne i sängen så då satte jag inte igång att städa, dammsuga, tvätta golven och damma! Då är de bara föräldrarnas rum och badrum kvar men de får bli när A vaknat. Nu har jag slängt in en tvätt också, vilket var nödvändigt! 

Nu antar jag att A vaknar snart då sätter jag henne i vagnen så ger vi oss ut en snabbis till Mercadona för att köpa äpplen och glass. Ska bjuda M på smulpaj med äpplen och glass idag hade jag tänkt eftersom att hon faktiskt fyller år. Hoppas den blir god, glass får de bli eftersom att de inte finns vaniljsås här och förra gången vi skulle göra egen blev den inte så lyckad haha. Men glass är ju gott i värmen så :) 

Nej, nu ska jag slänga på mig kläder och förbereda vagnen och sedan ge mig ut i det underbart varma vädret. Hinner med lite solning också efter promenaden! Jobbar ikväll sen igen så de blir nog kanoners!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0