Strandhäng

Idag har vi druckit coronita (öl) och grillat revbensspjäll och kyckling! Hur gott var inte de då? Hur gott som helst ska jag säga er! Börjar känna lite smak i maten jag äter nu med det är ett gott tecken på att förkylningen håller på att släppa. Till efterrätt blev de glass. Någon med mörk choklad och hallonsorbet inuti! Avslutade med svensk sång, pippi långstrump och det är ju för kul när en spansk man sjunger den låten måste jag ju säga! 

Efter det gick M, I och jag till stranden för att bara hänga där. Hur skönt som helst. Var inte för varmt så det va underbart med andra ord! Kan ju inte annat att säga än att jag har haft en kanonbra dag i solen! 

Vi pratade ännu en gång om semester och R kan ta i juli och då tror inte M att hon kan ta och bla bla bla men de återstår att se hur det blir. Hon sa även idag har du tänkt på hur du vill göra om du vill åka med oss eller om du vill åka själv. Hon vet att jag har pratat om Mallorca men jag sa får se. Dom vet ju inte ens när de blir så de tar jag när jag vet det! Kanske bara dyker upp en dag hemma i lilla Vimmerby, vem vet? Kanske imorn, kanske nästa vecka, kanske om en månad, kanske inte förrän i jul! Who knows?? Quien sabe? Vem vet?

Nu ska jag vänta på att I har badat klart så jag kan duscha av mig, är lite sandig lite här och var, sedan bänkar jag mej framför tv och inväntar en ny vecka med jobb och är de fint väder kommer jag befinna mig på stranden i stort sett hela veckan med lilla A! :) Härligt jobb jag har va?? ;)

Btw. så har jag vart här i tre månader idag! TRE MÅNADER!! Herregud, känns som jag känt den här familjen i hela mitt liv!

De va allt för mig! Ha en trevlig kväll för de ska jag!! Varma, svettiga och sandiga kramar från España!!


Kommentarer
Postat av: tessan

vad mysigt :)

avesta du då?

händer det idag?

2011-05-23 @ 06:23:43
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0