Svensk film

Igår kväll åkte M och jag och storhandlade med barnen för det har vart skapligt tomt i kylen i säkert två veckor nu haha. Men har inte funnits tid till att handla så vi åkte igår kväll och nu är det fullt i varenda låda och kylen och frysen haha. Efter det gav jag mig ut på en löprunda i värmen och det va inte kallt. Svetten bara rann om mig när jag kom hem men de va skönt, in i duschen sen slapp.

Kollade på Män som hatar kvinnor igår som gick på tv och fatta hur gött de kändes att titta på en svensk film? Det var så länge sedan jag hörde svenska på tv och sånt. Asnice! Va grymt länge sedan jag såg den också så de va bra! Har ju börjat lsa tvåans bok nu så de passade perfekt att den kom in där på tv igår. 

Idag, jag är ledig, solen skiner och det är verkligen sommar nu! M har precis gett sig iväg en sväng så jag ligger här medan A ligger och sover. Får se va som händer idag men en tripp till stranden och så blir de kanske! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0