Torsdag och snart helg igen

Herregud, veckorna verkligen springer iväg! Snart är det juni! JUNI! Jag kan inte fatta det, har snart vart iväg ett halvår, 6 månader! Madre Mia!! Det känns de verkligen inte som. 

Solen skiner och det är varmt och skönt ute idag också! :) Nu på morgonen när A sover har jag hunnit städa och skura av terrassen lite också för det är fullt med fågelskit! Håller på att tvätta handdukar nu och sedan blir det att laga mat! Tror jag gör lasagne idag! Kände att jag blev sugen på det haha. 

Idag hämtar jag I direkt efter hon slutar skolan vid tre och så tar jag med mej henne till stranden tsm med A och leker/badar där några timmar innan det är dags att stimma hem för jag ska på fotbollsträning och de andra ska följa med på golf så då måste de va nybadade, mätta och fräscha också haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0