Sverigesemester?

Vem vet kanske kommer på semester till Sverige i sommar! Nej, men det som snackas nu är ledighet och semester till Sverige för familjen som är sugna på någon vecka på Gotland och lite så. Det jag har gört har de pratat om tre veckors ledighet i Sverige men ingen aning. M kanske inte får ledigt från jobbet. Men vi satt iaf igårkväll och pratade lite om det och R säger vart ska du på semester? Jag typ bara öhh, ingen aning! Eller vill du åka med oss kanske? Du får de om du vill iaf så får se va som händer. Kanske några dagar med dom, kanske några dagar i Vimmerby, några på Mallorca m.m. Får se helt enkelt. De märks! 

Blev inte bättre med halsen igår, förkyld nu också och mår inte så bra så igårkväll låg jag i sängen och nu har jag precis vaknat idag runt elvatiden. Är ledig några timmar nu, börjar jobba 15 ungefär. Nu ska jag lägga mig och läsa i boken och lite igen. Har ingen energi till att sitta här inte! 

Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: miriam

vet inte än :S vad är ditt bästa resetips? ;)

2011-05-18 @ 13:45:03
URL: http://mirimirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0