Bilder!

Eftersom att jag inte är så jättepigg idag och knappt rört mig från soffan så har jag legat och kollat igenom bilder från senste resorna. Va jag saknar! Bara för de kommer det ett bildsvep här! Titta och njut ni som va med!!


Bowling 


Nätterna/mornarna när Alle kom hem och gick lös med allt från sång till matlagning


Spontana hemmafester som slutar med karatefylla


Piña Colada Boy på repeat och dans med pullan!


Utgång, dans och drinkar med världens bästa!


Alla påsar popcorn


Alla film/mskvällar med grabbsen!


Alla underbara människor man stötte på där nere!


Mina sambosar :)


Alla roliga dagar med Ida :)


Bartenderutbildningen i Magaluf


Sambosarna :)


Med min underbara kusin som jag saknar massa <3


Flairinglektionerna på stranden


Drinkblandningar


Alla konstiga saker vi gjorde!


Utgång i Puerto Rico



Kommentarer
Postat av: sara

SAKNAR DIG OCKSÅ!



Btw var du tvungen o ta den äckligaste bilden ;)

<4

2011-05-19 @ 17:37:49
URL: http://lovehatetragedy.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fin blogg du har :D ska vi följa varandra på bloglovin? :D <3

2011-05-19 @ 18:07:30
URL: http://mukttas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0