Vecka 14

går jag in på nu som au pair. Säger man att jag har vart här i 13 veckor låter de inte så mkt men om man säger att jag vart här i tre månader och en vecka låter det mer. Tkr ni inte det?? 

Måndag igen och idag har jag en lång dag framför mig! Har jobbat sen nio i morse och då har jag städat och fixat massa här hemma eftersom att de regnade i morse också! Så nu är de rent och städat och fixat lite i lådorna i köket och så med! Fräscht! M & R kom hem halv tre då hade jag inte suttit ner på hela dagen så de va grymt skönt att sätta sig ner och käka lite kött och sallad och då kände jag hur trött jag blev så nu är de siesta 30 min sedan hämta I och gå till stranden eller lekparken ett tag. 

R kommer hem senare idag för han ska till Murcia tydligen och M jobbar till 22 inte hemma före 22.30 så de blir en heldag för mig och jag kommer va grymt trött sen men de funkar! 

Nu ska jag blunda ett tag innan det är dags för jobb igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0