Besviken på ikea

Hemma från ikea UTAN det enda vi skulle köpa idag - pepparkaksdeg! Hur illa är det inte att de inte har det då?? De hade tydligen tagit bort massa saker i år och hon i kassan fattade inte varför. Förra året på GC fanns det men inte här inte. Det va lite jobbigt. 

Köpte formar så vi får göra andra kakor och använda formarna och det iaf. Men sånt är livet - C'est la vie!

Vi köpte lite andra grejer iaf och de hade asgoda julkolor på påse som vi köpte, lite sill, glögg, lingonsylt och så. Fick lite svensk känsla iaf och man höre till och med några fler än vi som pratade svenska där så hah. Men kul ändå att bara gå och titta där inne på alla grejer och så. 

Skönt att komma hemifrån en dag ändå om det var väldigt jobbigt för mig att gå så mkt men nu ska jag slappa resten av kvällen med glögg och lite sånt!

Idag har jag haft på mig tights och en tröja med trekvartsärm och vi höll på att svettas ihjäl då solen var jättestark och kom upp i ungefär 25 grader :) Inte helt fel med tanke på att det är 1 dec imorn. 


Kommentarer
Postat av: Adelinn

Svar; ja fy vad gött det ska bli.:) vi betalade 2200 för en vecka ospec lägenhetshotel med wc&dusch. Furerteventura drar vi till:) hihi. Vad gör du i vinter då Sofia? Har du sparat eller tjänat några pengar där borta så du kanske kan resa o så eller?:)

2011-11-30 @ 23:42:10
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0