Bikiniväder

Hur gött är det inte att kunna ta på sig bikini i mitten av november och lägga sig ute på terrassen under klarblå himmel i 25-27 graders värme? Inte helt fel ska jag säga er! Det är precis vad jag har sysselsatt mig med idag när A har sovit några timmar. Tog med mig boken, vatten och lite frukt ut. Gilla gilla gilla! Det är inte så att jag kan klaga ska jag säga er.



Nu är kl redan tre och jag har lagat mat idag, djungelgryta blev det. Btw. så gjorde jag kokostoppar igår och de uppskattades ska jag säga er. Mkt goda och alla gillade dom:)

Ska hämta I om ett tag sedan slutar jag om lite mer än en timme när M kommer hem så ska jag ta på mig shorts och linne och ge mig i väg på en promenad/joggingrunda. Ska bortåt dit jag va förra veckan längst massa småstränder och i bergen och kolla lite. Sedan svänger jag ut om jag hittar någon väg och tar stora vägen tillbaka. Blir säkert 1-1,5 timme. Måste ge mig av så fort hon kommer hem annars hinner det bli mörkt och då ser jag inget om jag ska va i skogen och traska omkring. 

Imorn är jag ledig också då ska jag spela tennis med Ulla och lite sånt kul!

Jag vet det är grymt dåligt med nya bilder men får se till att fixa det nu i veckan känner jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0