Blåser som aldrig förr

Shit säger jag bara! Typ storm ute eller vad liksom?? Vulkanutbrott på väg på en ö El Hierro väntas också har jag sett på tv:n. Det händer lite. Men det är lugnt inte här men ändå! 

Idag lördag tog jag sovmorgon som vanligt! Inte helt fel! Sedan blev det en promenad med A en sväng i blåsten. Nu är de andra och jobbar, R fick hoppa in och jobba idag med så jag jobbar nu och när A vaknat ska jag ta med mig dom ut en sväng vi funderar på att baka något ikväll I och jag så får se om vi gör det. Annars blir de väl lekparken och lite så ett tag antar jag. 

Imorn är jag nog ensam hela dagen de andra åker till Murcia en sväng och kollar på hundgrejen som hennes mamma är med och dömer i och dit vill jag då inte följa med. Bara massa hundar som springer omkring och grejar haha. Så de ska bli skönt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0