Cartagena

Igår (tisdag) åkte vi tjejer förutom I till Cartagena en sväng för att kolla lite i hamnen och fixa pass och personnummer och grejer. Passet behöver tydligen bara vara giltigt i tre månader om man inte flyger inom Europa så jag hinner komma hem innan mitt pass går ut så nu vet jag säkert att jag kommer hem innan 22 feb iaf för efter det kan jag inte flyga mer på mitt pass. Så de första jag ska göra när jag kommer till Sverige är att åka och fixa ett nytt så jag kan komma iväg på lite semester och grejer haha ;)

Man var tvungen att fixa passet i Madrid så de va ju himla tur för mig liksom så nu hoppas jag verkligen att det stämmer. 

Sedan traskade vi runt lite bland den mysiga shoppinggatan och kollade i affärerna, fikade och åt lite tapas och bara hade en skön dag. Hemma lagom tills vi hämtade I sedan gick jag bort till Ulla för att spela lite tennis och sedan gick jag hem så blev borta några timmar där. Hem, duscha och sedan var det middag och The Killing på tv:n sedan sov vi allihopa efter det! Hur skönt som helst!

Idag onsdag regnade de när jag vaknade så städade lite snabbt och nu sitter vi vid varsin dator, ska snart gå och handla lite som fattas till maten vi ska göra sedan och efter vi hämtat I i skolan drar vi bortåt köpcentret för att hälsa på M i affären och kolla runt lite för att sedan åka med henne hem :) Nice dag detta också. 

Nu ska jag ta mig någon frukt att tugga på lite hungrig känner jag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0