En vecka kvar

Nu är det en vecka kvar till första advent. Helt galet! 

Idag vaknade jag och det var grått ute men det gör inget, bestämde mig då för en dag i soffan med filtar och djungelvrål. Började med att kolla runt lite här och lyssna på musik, har även kollat på Elsas Värld och 90210. Slängde ihop lite lätt käk förut sedan tillbaka till soffan, läser boken och slappar.

Ligger under filten men inte hjälper väl det, mina fötter är iskalla iaf. Fattar inte, måste gå med strumpor (som jag hatar) varje dag nu för det är så kallt. 

Familjen kommer väl hem sedan någon gång också därför jag nu passar på att njuta sista minuterna eller timmarna. Nu ska jag tillbaka till boken - Berättelsen om Pi. Mycket bra bok! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0