Fiesta onsdag

Idag är det ledig för de som jobbar i Lorca, alltså för R och eftersom att det är onsdag är det M:s lediga dag så de tog med A och åkte någonstans när jag vaknade för att fixa lite saker. Så är själv hemma :)

Imorse var det ett himla liv här, A grät som bara den, vilket hon har börjat göra nu senaste dagarna, hon har kommit in i en period då hon bara ska va med mamma och bli buren och så nu. Det är jobbigt men så är det. I sprang omkring i klackskor och sjöng och hade sig. Det är sånt man vaknar av så här kl 08 på morgonen haha. Men I sjunger så himla bra :) Riktig teaterapa och älskar att sjunga. Det har hon fått från resten av familjen som är bra på sång, instrument, teater och dans! 

SKA läsa ut Berättelse om Pi idag tänkte jag. Passa på när det är tyst och lugn och ingen kan störa mig haha. Måste göra det idag fan, har ju 8 böcker kvar typ att läsa efter den här och vill ju hinna med alla innan jag åker hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0