Frusen tjej

säger HEJ. Idag har jag frusit massa, hur mkt som helst verkligen. Jag hackade tänder i morse så mkt frös jag när jag va inomhus måste jag tillägga. Fattar ni att det är kallt då eller?? Brr.. Nu ångrar jag att man klagade så mkt på sommaren när de var 45+. Hellre varmt än kallt ska jag säga er. 

Men så är det, det blir vinter här med snart så bara att stå ut. Bara att klä på sig helt enkelt. Gick med barnen en sväng förut, I cyklade lite och nu sitter hon och jag och kollar på en film och sjunger och har oss. Ska gå och läsa en bok och lägga henne snart.

Imorn är det nya tag, promenad på morgonen och löpning på kvällen. Det har vart dåligt med det en vecka nu så nu jävlar ska jag ta tag i det igen. Vet inte varför jag inte gjort det men men, har väl inte riktigt haft tid och ork eller någe. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0