Gårdagens bilder

Hade med mig kameran igår för att jag tänkte ta men det glömde jag ju såklart men kom på det när jag va inne i centrum på kvällen. Därför har jag lånat bilder av google för tänkte visa er lite hur köpcentret ser ut men hittade inte så superbra bilder men iaf. Det finns massa butiker, bowlinghall, massa restauranger, biograf med massa salar o.s.v.




Dagens klädval


Köpcentret




Syns inte bra men det grå är stenar och så är det galler utanför, assnyggt och detta är lite extra eftersom att det är julpynt och sånt nu


Här är också hur det ser ut på julen, så himla fint när det är mörkt ute :)

Fanns inga bättre bilder men så iaf.


Paraden eller vad det nu var i Lorca, några tjejer som dansade och hade sig med eld.


Kameler och dromedarer eller vad heter det när det är bara en puckel? 


Bajsade lite där med ja. Blä. 


Min shopping minus saxen som fick komma med på ett hörn där visst ser jag ;)



Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin outfit :)

2011-11-21 @ 17:01:08
URL: http://girlinthewood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0