Jätteblek

Igår var en jobbig jobbdag ändå att vi va två vuxna, I blev ledig från skolan och hon va så trött hela dagen och då blir hon gnällig och ja allt. Jag va så argo ch trött på henne igår så när de sov båda två vid åtta var det underbart! M kom hem 22.30 då lagade vi mat och satt och drack gott vin och shotar och åt snäckor, räkor och godsaker :) Klara runt 01 och då gick vi alla och la oss, helt slitna! 

R sa att jag är iaf skitvit nu skillnad mot när jag kom hit haha. Jo jag känner mig blek måst jag säga och de blir ju bara värre ju längre tid de går nu! 

En annan sak, jag pratar massa spanska på dagarna med I men när det är någon som hör så blir man lite blyg och vågar inte riktigt göra det. Det va likadant för de andra två svenskarna som befinner sig i huset just nu. Så det är ju inget konstigt egentligen men M:s mamma sa att hon pratar ju jättebra spanska för jag har allt hör henne lite idag så haha. Nu gör de allt för att jag ska prata haha. Men de kommer lite ibland och så men man vågar inte, man gör verkligen inte det! Men de kommer väl det med någon dag hoppas jag! 

Nu är de tisdag och alla är hemma så fullt hus, fyra vuxna och två barn. Ett besök på golfbanan och sedan lite mat och så på det! Imorn hoppas jag på tennis och så hoppas jag att vi tjejer åker en sväng till Cartagena för att gå runt och mysa lite och sedan ett besök där jag kan försöka fixa nytt pass. Får se hur det går dock! 

Nu ska jag läsa några rader i min bok ett tag till. Vädret är förresten soligt och fint idag också :) Det är första november och inte omöjligt att sitta ute i biknin och svettas. Det känns inte helt fel faktiskt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0