Kanske skulle besöka Dubai?

Jag är som alla antaligen redan vet extremt sugen på att åka utomlands. Har funderat massa under en lång tid och lite hit och dit och så ni vet som man kan göra när man sitter och kollar på alla resesidor och drömmer sig bort. Det är typ min hobby haha. Nej inte riktigt så illa är det men jag gillar det iaf. 

Nu när jag skulle kolla flyg hem, ja jag vet det är tidigt än men ville bara se om det fanns flyg överhuvudtaget liksom då såg jag att man kan flyga för typ 1200 till Dubai alltså ca 3000 fram och tillbaka. Hur billigt låter inte det?? Är det bara jag som tycker det eller?? Har velat åka till dubai länge och kommer jag dit ska jag lätt åka till Abu Dhabi och kolla in läget där. 

Man borde ju åka och hitta billigt boenede där nere isf hoppas jag. Det kostar lite och jag är ju inte rik direkt. Har typ ingen inkomst alls och så. det är inte lätt när man vill massa saker. Men jag har iaf planer på att åka hem i feb någon gång här ifrån och sedan fixa nytt pass de första jag gör typ och sedan i början av mars åka utomlands. Vet inte vart exakt men det tålas att tänka på att åka till Dubai ska jag säga er. Det tar bara 6,5 timma att flyga dit också så. Får se, utomlands ska jag iaf! 


Cypern förra året


Kommentarer
Postat av: Emma

haha tack ! :D



Häftigt med Dubai! Dit tycker jag du ska åka ;D Fast egentligen är du inte utomlands redan ;)

2011-11-14 @ 09:44:24
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Linn

Fin blogg!

Allt bra :)?

2011-11-14 @ 12:44:05
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0