Klänning

När jag var i Lorca i lördags var jag inne på New Yorker och hittade en jättefin klänning som jag fastnade för direkt men det fanns bara små storlekar kvar, hur surt var inte det då?? Jobbigt men så är det.

Söndagen igår avslutades med Luna Nueva på tv:n eller New Moon som de flestar känner igen den som. Andra filmen och nästa söndag är det tredje. Längtar tills vi ska gå på bio och se den nya nu. Har höga förväntningar då jag hört hur bra alla tycker att den är. 

Måndag, ny vecka, lång jobbdag. Började med promenad och nu har jag käkat frukost. A ligger och sover så jag tänkte sätta mig och plugga lite spanska innan jag ska sätta igång med maten. 



Kommentarer
Postat av: michaela

den är så jävla bäst!!!

2011-11-24 @ 18:24:53
URL: http://miiichaelapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0